Barion Pixel

A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Mindet elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához.

89.900 Ft (70.787 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Elérhetőség: Raktáron
Gyártó:
Szállítási díj: 2.490 Ft

Tuning MQCON EB72 vezérlő

89.900 Ft (70.787 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Leírás

Tuning MQCON EB72 vezérlő

Az  EB72 tuning motorvezérlő a fejlett mezőorientált (FOC) működésnek és a szinuszos kimenő áramának köszönhetően az elektromos motorod mindig az optimális üzemállapotban működik.
Az EB72 vezérlővel a „gázkarral” használata során mindig nyomatékszabályozott (áramszabályzott) üzemmódban működik a jármű – nagyobb „gázadásra” több nyomaték képződik, de nincs közvetlen összefüggés a gázkar állása és a haladási sebesség között
, így jobban hasonlít a belső égésű motor viselkedésére.

A motorvezérlő elektronika beállításait előre felkészítettük egy jövőbeli 72 V névleges feszültségű akkumulátor fogadására is. (További tuning lehetőség!)

Az EB72 tuningvezérlőt 58 fogú hátsó lánckerékhez optimalizáltuk, ezért javasoljuk annak használatát.

Műszaki jellemzők és előnyök:

  • plusz nyomaték az alacsonyabb fordulatszám tartományban a magasabb motoráramnak köszönhetően
  • dinamikusabb gyorsulás
  • maximális nyomatékra hangolt paraméterezés a legjobb mászóképesség eléréséhez
  • támogatja az esetleges későbbi 72 V-os névleges rendszerfeszültséget (akkufeszültséget) egészen 12 kW csúcsteljesítményig
  • erősebb regeneratív motorfék akár két fokozatban (gázkar visszaengedésre és opcionálisan fékkar kapcsolóra)
  • megmaradt a gyári végsebesség
  • nyomatékszabályozott (áramszabályozott) működés a simább, finomabb kezelhetőségért

Megváltozott funkciók és működés:

  • Az akkumulátorfeszültség és a százalékos kijelzés eltűnik az utcai változat műszerfaláról. (Az érték az akku tetején továbbra is hitelesen látható.)
  • Megszűnik a fékkar kapcsoló deaktiválásának lehetősége a gyári vezérlőnél megszokott kombinációval (helyette opcióként kérhető nálunk a deaktiválása).
  • Az üzemmód kapcsoló Sport és Eco állásai felcserélődnek: benyomva a limitált üzemmód aktív, kiengedve pedig elérhető a maximális teljesítmény.
  • Az 58 fogú hátsó lánckerékszett felszerelése után ajánlott az utcai változaton a sebességkijelzés utánaállítása, hogy a megváltozott áttétellel is valós értéket mutasson az LCD egység.

Az EB72 vezérlővel szerelt modellek kizárólag zártpályás használatra alkalmasak, közúti forgalomban nem vehetnek részt!

A vezérlő beállításait a folyamatosan gyűlő tapasztalatok és a felhasználói visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük.

 

A felszerelésről készült videónkat itt tudod megnézni.

Olvasd el cikkünket: Sur-Ron tuning vezérlő tudományosan

Technikai adatok

Kompatibilis modellek nincs megadva

Youtube videók

Leírás és Paraméterek

Tuning MQCON EB72 vezérlő

Az  EB72 tuning motorvezérlő a fejlett mezőorientált (FOC) működésnek és a szinuszos kimenő áramának köszönhetően az elektromos motorod mindig az optimális üzemállapotban működik.
Az EB72 vezérlővel a „gázkarral” használata során mindig nyomatékszabályozott (áramszabályzott) üzemmódban működik a jármű – nagyobb „gázadásra” több nyomaték képződik, de nincs közvetlen összefüggés a gázkar állása és a haladási sebesség között
, így jobban hasonlít a belső égésű motor viselkedésére.

A motorvezérlő elektronika beállításait előre felkészítettük egy jövőbeli 72 V névleges feszültségű akkumulátor fogadására is. (További tuning lehetőség!)

Az EB72 tuningvezérlőt 58 fogú hátsó lánckerékhez optimalizáltuk, ezért javasoljuk annak használatát.

Műszaki jellemzők és előnyök:

  • plusz nyomaték az alacsonyabb fordulatszám tartományban a magasabb motoráramnak köszönhetően
  • dinamikusabb gyorsulás
  • maximális nyomatékra hangolt paraméterezés a legjobb mászóképesség eléréséhez
  • támogatja az esetleges későbbi 72 V-os névleges rendszerfeszültséget (akkufeszültséget) egészen 12 kW csúcsteljesítményig
  • erősebb regeneratív motorfék akár két fokozatban (gázkar visszaengedésre és opcionálisan fékkar kapcsolóra)
  • megmaradt a gyári végsebesség
  • nyomatékszabályozott (áramszabályozott) működés a simább, finomabb kezelhetőségért

Megváltozott funkciók és működés:

  • Az akkumulátorfeszültség és a százalékos kijelzés eltűnik az utcai változat műszerfaláról. (Az érték az akku tetején továbbra is hitelesen látható.)
  • Megszűnik a fékkar kapcsoló deaktiválásának lehetősége a gyári vezérlőnél megszokott kombinációval (helyette opcióként kérhető nálunk a deaktiválása).
  • Az üzemmód kapcsoló Sport és Eco állásai felcserélődnek: benyomva a limitált üzemmód aktív, kiengedve pedig elérhető a maximális teljesítmény.
  • Az 58 fogú hátsó lánckerékszett felszerelése után ajánlott az utcai változaton a sebességkijelzés utánaállítása, hogy a megváltozott áttétellel is valós értéket mutasson az LCD egység.

Az EB72 vezérlővel szerelt modellek kizárólag zártpályás használatra alkalmasak, közúti forgalomban nem vehetnek részt!

A vezérlő beállításait a folyamatosan gyűlő tapasztalatok és a felhasználói visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük.

 

A felszerelésről készült videónkat itt tudod megnézni.

Olvasd el cikkünket: Sur-Ron tuning vezérlő tudományosan

Kompatibilis modellek nincs megadva

Úgy véljük, hogy ezek a termékek is érdekesek lehetnek számodra.

Kérdésed van?

Keress minket bizalommal! Nyitvatartási időben várunk szeretettel Magyarország legnagyobb elektromos motorokkal foglalkozó bemutatótermében, ahol minden kötöttség nélkül kipróbálhatod a legjobb e-motorokat.
Az oldal tetejére