Leírás
Tuning MQCON EB72 vezérlő
Az EB72 tuning motorvezérlő a fejlett mezőorientált (FOC) működésnek és a szinuszos kimenő áramának köszönhetően az elektromos motorod mindig az optimális üzemállapotban működik.
Az EB72 vezérlővel a „gázkarral” használata során mindig nyomatékszabályozott (áramszabályzott) üzemmódban működik a jármű – nagyobb „gázadásra” több nyomaték képződik, de nincs közvetlen összefüggés a gázkar állása és a haladási sebesség között, így jobban hasonlít a belső égésű motor viselkedésére.
A motorvezérlő elektronika beállításait előre felkészítettük egy jövőbeli 72 V névleges feszültségű akkumulátor fogadására is. (További tuning lehetőség!)
Az EB72 tuningvezérlőt 58 fogú hátsó lánckerékhez optimalizáltuk, ezért javasoljuk annak használatát.
Műszaki jellemzők és előnyök:
- plusz nyomaték az alacsonyabb fordulatszám tartományban a magasabb motoráramnak köszönhetően
- dinamikusabb gyorsulás
- maximális nyomatékra hangolt paraméterezés a legjobb mászóképesség eléréséhez
- támogatja az esetleges későbbi 72 V-os névleges rendszerfeszültséget (akkufeszültséget) egészen 12 kW csúcsteljesítményig
- erősebb regeneratív motorfék akár két fokozatban (gázkar visszaengedésre és opcionálisan fékkar kapcsolóra)
- megmaradt a gyári végsebesség
- nyomatékszabályozott (áramszabályozott) működés a simább, finomabb kezelhetőségért
Megváltozott funkciók és működés:
- Az akkumulátorfeszültség és a százalékos kijelzés eltűnik az utcai változat műszerfaláról. (Az érték az akku tetején továbbra is hitelesen látható.)
- Megszűnik a fékkar kapcsoló deaktiválásának lehetősége a gyári vezérlőnél megszokott kombinációval (helyette opcióként kérhető nálunk a deaktiválása).
- Az üzemmód kapcsoló Sport és Eco állásai felcserélődnek: benyomva a limitált üzemmód aktív, kiengedve pedig elérhető a maximális teljesítmény.
- Az 58 fogú hátsó lánckerékszett felszerelése után ajánlott az utcai változaton a sebességkijelzés utánaállítása, hogy a megváltozott áttétellel is valós értéket mutasson az LCD egység.
Az EB72 vezérlővel szerelt modellek kizárólag zártpályás használatra alkalmasak, közúti forgalomban nem vehetnek részt!
A vezérlő beállításait a folyamatosan gyűlő tapasztalatok és a felhasználói visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük.
A felszerelésről készült videónkat itt tudod megnézni.
Olvasd el cikkünket: Sur-Ron tuning vezérlő tudományosan
Technikai adatok
Kompatibilis modellek | nincs megadva |
Youtube videók
Leírás és Paraméterek
Tuning MQCON EB72 vezérlő
Az EB72 tuning motorvezérlő a fejlett mezőorientált (FOC) működésnek és a szinuszos kimenő áramának köszönhetően az elektromos motorod mindig az optimális üzemállapotban működik.
Az EB72 vezérlővel a „gázkarral” használata során mindig nyomatékszabályozott (áramszabályzott) üzemmódban működik a jármű – nagyobb „gázadásra” több nyomaték képződik, de nincs közvetlen összefüggés a gázkar állása és a haladási sebesség között, így jobban hasonlít a belső égésű motor viselkedésére.
A motorvezérlő elektronika beállításait előre felkészítettük egy jövőbeli 72 V névleges feszültségű akkumulátor fogadására is. (További tuning lehetőség!)
Az EB72 tuningvezérlőt 58 fogú hátsó lánckerékhez optimalizáltuk, ezért javasoljuk annak használatát.
Műszaki jellemzők és előnyök:
- plusz nyomaték az alacsonyabb fordulatszám tartományban a magasabb motoráramnak köszönhetően
- dinamikusabb gyorsulás
- maximális nyomatékra hangolt paraméterezés a legjobb mászóképesség eléréséhez
- támogatja az esetleges későbbi 72 V-os névleges rendszerfeszültséget (akkufeszültséget) egészen 12 kW csúcsteljesítményig
- erősebb regeneratív motorfék akár két fokozatban (gázkar visszaengedésre és opcionálisan fékkar kapcsolóra)
- megmaradt a gyári végsebesség
- nyomatékszabályozott (áramszabályozott) működés a simább, finomabb kezelhetőségért
Megváltozott funkciók és működés:
- Az akkumulátorfeszültség és a százalékos kijelzés eltűnik az utcai változat műszerfaláról. (Az érték az akku tetején továbbra is hitelesen látható.)
- Megszűnik a fékkar kapcsoló deaktiválásának lehetősége a gyári vezérlőnél megszokott kombinációval (helyette opcióként kérhető nálunk a deaktiválása).
- Az üzemmód kapcsoló Sport és Eco állásai felcserélődnek: benyomva a limitált üzemmód aktív, kiengedve pedig elérhető a maximális teljesítmény.
- Az 58 fogú hátsó lánckerékszett felszerelése után ajánlott az utcai változaton a sebességkijelzés utánaállítása, hogy a megváltozott áttétellel is valós értéket mutasson az LCD egység.
Az EB72 vezérlővel szerelt modellek kizárólag zártpályás használatra alkalmasak, közúti forgalomban nem vehetnek részt!
A vezérlő beállításait a folyamatosan gyűlő tapasztalatok és a felhasználói visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük.
A felszerelésről készült videónkat itt tudod megnézni.
Olvasd el cikkünket: Sur-Ron tuning vezérlő tudományosan
Kompatibilis modellek | nincs megadva |