Megrendelés az Elektrorider webáruházán keresztül
A termékről annak képére kattintva és annak leírásában a weboldal üzemeltetője (Tiszta Energiák Kft. – Elektrorider, továbbiakban: Vállalkozó) törekszik a legszélesebb körű, a vásárló döntését elősegítő információkat megadni.
Megrendelő a Vállalkozó weboldalán (webaruhaz.elektrorider.hu) a webáruházban az általa megrendelni kívánt termékekről a termékre kattintva talál információt, amennyiben az rendelkezésre áll.
A Megrendelőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Megrendelő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Amennyiben a Megrendelő a termékek kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (név, cím, e-mail cím, telefonszám) meg kell adnia. Vállalkozó a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a Megrendelő azonosításához szükséges adatokat. Az ezzel kapcsolatos rendelkezéseket az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza.
A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Megrendelőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan terméket távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb terméket rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat.
Amennyiben a Megrendelő a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesítette.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:
-
már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni,
-
új vásárlóként akar regisztrálni,
-
esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
-
Házhozszállítás (az Elektrorider által),
-
Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal vagy HDT áruszállító szolgálattal),
-
GLS Csomagpontra szállítás,
-
személyes átvétel bemutatótermünkben (előre egyeztetett időpontban).
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
-
banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése „függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
-
online bankkártyás fizetés* – (bankkártyás online fizetési mód a Barion Payment Zrt. biztonságos rendszeren keresztül)
-
személyesen készpénzzel vagy bankkártyával – (bemutatótermünkben egy előre egyeztetett időpontban).
-
Utánvéttel az áru kiszállításakor. Ezen fizetési mód választása esetén a megrendelés végösszegét a futárnak kell teljesíteni. Utánvételes fizetés esetében 1.990 Ft utánvét kezelési költséget számítunk fel.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
*A bankkártyás fizetés révén a Megrendelő kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után az Barion Payment Zrt. fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA, American Express és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. Továbbá lehetőség van Google és Apple payes fizetésre is.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A webáruházunkban történő bakkártyás vásárláskor Megrendelő elfogadja, hogy a Tiszta Energiák Kft. (1037 Budapest, Kunigunda útja 60.) által az elektrorider.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a Barion Payment Zrt.-hez, mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: név-előtag, vezetéknév, keresztnév, IP-cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, bankkártyaszám utolsó négy számjegye.
Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakciókhoz szükséges adatkommunikáció lebonyolítása a kereskedő és a fizetési szolgáltató rendszere között, a tranzakciók visszakereshetőségének biztosítása a kereskedő partnerek számára.
Elfogadott bankkártyák
Megrendelés személyesen
Megrendelő a kiválasztott termék(ek)et megrendelheti személyesen a Vállalkozó bemutatótermében (1037 Budapest, Kunigunda útja 60.) a Vállalkozó honlapján feltüntetett nyitvatartási időben.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a termékadatoknál is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása Vállalkozó saját járművével, a GLS vagy a HDT futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Bizonyos termékek esetében Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy egyes szállítási és átvételi módokat nem engedélyez a Megrendelő számára.
A futárszolgálatok kizárólag dobozos árut szállítanak.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a dobozban értékesített járművek esetében a szakszerűtlen vagy a nem megfelelő összeszerelés következtében esetlegesen előforduló károkért vagy balesetekért a Vállalkozó nem vállal felelősséget. A megrendelés elküldésével a Megrendelő kijelenti, hogy rendelkezik a jármű összeszereléshez szükséges ismeretekkel és tapasztalattal.
Szállítási díjak GLS futárszolgálat esetén
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.
A csomag súlya | szállítási díj (bruttó) |
0,1 - 40,0 kg | 2.490 Ft |
Csomagpontra történő szállítás díja 1.990 Ft.
Szállítási díjak HDT futárszolgálat esetén
Egyedileg meghatározott esetekben érhető el, a webáruházban feltüntetettek szerint, 40 kg feletti csomagok esetén.
Szállítási díjak a Vállalkozó saját járművével történő szállítás esetén
Az összeszerelt (üzembehelyezett) motorokat vagy kerékpárokat kizárólag a Vállalkozó szállítja saját járművével, egyedi árajánlat alapján.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
A szerződésből eredő jogok és kötelezettségek
Vállalkozó vállalja, hogy Megrendelő részére Megrendelő által a Vállalkozó weboldalán keresztül leadott megrendelést teljesíti a megrendelési visszaigazolásban szereplő feltételek szerint.
A Megrendelő vállalja, hogy a Vállalkozó által elkészített, és a visszaigazolásban meghatározott terméket átveszi és a meghatározott vételárat a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően megfizeti a lehetséges fizetési módozatok szerint.
Szállítás
A megrendelt termék szállítási címre történő szállítását a Vállalkozó vagy a Vállalkozóval szerződött futárcégek (továbbiakban Szállító) végzik. A termék kiszállítására a Vállalkozó és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak.
A termék szállítási díjáról a Megrendelő a megrendelés véglegesítése előtt előzetesen megfelelő tájékoztatást kap, illetve a szállítási díj összege a Vállalkozó által kiállított számlán a Megrendelő által választott szállítási módtól függően pontosan feltüntetésre kerül.
A Megrendelőnek a szállítási díjat a választott fizetési módnak megfelelően az áru árával együtt kell megfizetnie.
A szállítás várható időpontjáról Vállalkozó a Megrendelőt a terméknek a Szállító részére történő átadásakor külön e-mailen, vagy telefonon értesíti.
A teljesítés a Megrendelő által megadott szállítási címre történő kiszállítással, és annak a Megrendelő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Megrendelőre.
Fizetés módja, fizetési feltételek
Személyes megrendelés esetén a termék kifizetése a telephelyen történik (1037 Budapest, Kunigunda útja 60.), amelyről a Vállalkozó számlát állít ki, s amelyet a termék átadásakor bocsát a Megrendelő rendelkezésére. A Vállalkozó kijelenteni, hogy az általa a Megrendelő részére kiállított bizonylatok megfelelnek a mindenkori törvényi szabályozásoknak.
A Vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy bármely esetben előreutalásos számlát (díjbekérőt) állítson ki.
A webáruházban történő megrendelés esetén lehetőség van átutalással, online bankkártyával vagy utánvéttel történő fizetésre.
Átutalás
Megrendelő a véglegesített megrendelés vételárát az Vállalkozó által kiállított díjbekérő alapján, az abban foglalt fizetési határidőig átutalással is megfizetheti. Vállalkozó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít, és adja át a Megrendelőnek vagy szállítás esetén a szállítónak a terméket.
Az átutalás közlemény rovatában fel kell tüntetni a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő megrendelésszámot. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Vállalkozó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Megrendelő viseli.
Bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Utánvétes fizetés
Utánvéttel az áru kiszállításakor. Ezen fizetési mód választása esetén a megrendelés végösszegét a futárnak kellé teljesíteni. Utánvételes fizetés esetében 1.990 Ft költséget számítunk fel. Amennyiben az utánvétes csomag „nem vette át”, „nem kereste” vagy „címzett nem található” jelzéssel érkezik vissza hozzánk, a termék szállításának díját kiszámlázzuk, annak költsége terheli a vásárlót.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Elállás joga
Ki élhet az elállási jogával?
Az elállás jogával kizárólag azok a vásárlók élhetek, akik a hatályos jogszabályok szerint Fogyasztónak minősülnek.
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Tehát Bt., Rt., Kft., e.v. és egyéb cégforma nem minősül fogyasztónak, így nincs elállási joga sem.
Megrendelő elállási joga
Fontos tudni, hogy az elállási jog nem biztosít többletjogokat a bolti vásárlással szemben. A 14 napos elállási jog arra hivatott, hogy a Fogyasztó a terméket meg tudja tekinteni és kipróbálni, úgy ahogy azt a bolti értékesítés során is meg tudná tenni. A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt bekövetkezett értékcsökkenést Fogyasztónak meg kell térítenie a Vállalkozás számára.
A Fogyasztó jogosult a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni vásárlási szándékától. Kézhezvételi időpont: a termék telephelyen történő átvétele vagy a kiszállítás időpontja. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a Szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Tiszta Energiák Kft. 1037 Budapest, Kunigunda útja 60.; e-mail: info@elektrorider.hu. Az elállási nyilatkozatnak a termék kézhezvételét követő 14. nap éjfélig kell megérkeznie a Vállalkozó részére! Az elálló nyilatkozatban fel kell tüntetni a Fogyasztó nevét és a megrendelés azonosítóját! Ha a Fogyasztó az elállás mellett dönt és megküldi Vállalkozó részére az elállási nyilatkozatot, akkor annak megérkezését követően 48 órán belül Vállalkozó köteles azt visszaigazolni.
A megrendelt terméket eredeti, sértetlen állapotában, hiánytalan tartalommal – számlával és jótállási jeggyel együtt – kell a Vállalkozó részére visszajuttatni. Elállás esetén a megrendelt termék visszajuttatásának költségei a Fogyasztót terhelik, az utánvéttel visszajuttatott terméket a Vállalkozó nem veszi át. A Vállalkozó kizárólag az eredeti, sértetlen állapotú, hiánytalan tartalommal rendelkező termék visszaszolgáltatása esetén téríti meg a teljes vételárat. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Vállalkozóhoz történő termék-visszaérkezéstől számított 14 napon belül a fizetési móddal megegyező módon kerül a vételár visszafizetésre.
Vállalkozó elállási joga
Amennyiben Megrendelő a megrendelt termékek árának kifizetést a díjbekérőn vagy számlán feltüntetett fizetési határidőn belül nem teljesíti Vállalkozó a szerződéstől elállhat.
A Vállalkozót megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga abban az esetben is, ha a termék árának feltüntetése hibásan történt, és a Megrendelő a megrendelését a hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan termék megrendelésének visszaigazolása történt meg, amely a készletből kifogyott, és Vállalkozó már nem tudja azt megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén Vállalkozó a Megrendelő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és majd felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot egyeztetés, és a felek megállapodása alapján a megrendelt termék helyett más termékre történő szerződésmódosítás céljából, vagy amennyiben a Megrendelő ezt nem fogadja el, a Megrendelő által esetlegesen már megfizetett összeget 14 napon belül visszafizeti a Megrendelő számára.
Az elállás joghatásai
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Vállalkozó visszatéríti az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Vállalkozó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). Vállalkozó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; és e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót és a Vállalkozót semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést a Vállalkozó mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket és a vásárlást igazoló számlát, vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpont az irányadó.
Fogyasztó köteles a Vállalkozó számára a terméket és a vásárlást igazoló számlát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Vállalkozó számára visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket és a vásárlást igazoló számlát.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli.
Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az így bekövetkezett értékcsökkenést Fogyasztónak meg kell térítenie a Vállalkozás számára.
A Fogyasztó az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén Vállalkozó mentesül a termék visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.
Vállalkozó kizárólag a sérülésmentes, nem vagy rendeltetésszerűen használt, hiánytalan csomagolású és még újként értékesíthető termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Fogyasztót terhelik. A visszaszállítás során sérült vagy eltűnt áruért Vállalkozót felelősség nem terheli. Az áru hiányában a Vállalkozót semmilyen kötelezettség nem terheli.